Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

tisdag 6 april 2010

Svär fars Premiär! (film)

Ja då har svär fars Premiär ägt rum! Gick riktigt bra han har ju aldrig flugit förut. han har tränat i fms flygsimulator i några månader bara! Han lyckades nog inte landa med flit nån gång men till skilnad från min första flygning så kan han flyga sitt plan igen! Och han höll planet flygande ett tag mellan nödlandningarna. ;) Jag kunde tyvärr inte filma men jag tog några bilder!


Här är bevis på att han var i luften :)


Och här är några av dom inte så planerade landningarna ;)

Även jag fick känna lite på planet jag hade också premiär med ett Mini 3Dx plan. ska nog bygga mig ett nytt igen jag har ju avverkat typ fyra stycken!
Här är filmen från min första flygning jag hade också bara flygit i simulator innan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar