Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

fredag 23 april 2010

Hårda landningar!

Nu va det ett tag sen jag skrev har haft mycket att göra i veckan! Men jag har hunnit flyga lite på rasterna iaf :)



Råkade ut för lite hårda landningar i dag, jag har nu kraschat Morbacken så pass många gånger så jag vågar flyga lite mer vågat, och det resulterade i lite kniväggs flygning som slutade med en fickparkering uppe i ett pallställ!

ja hovrade även in i en pall med tryck kärl!

och så flög jag inverterat och gav fullt höjdroder rätt ner i en annan pall! Det är alldeles för gott om hårda saker att krascha med på jobbet!

Men det är ju lite kul att kryssa mellan pelare och pallställ! Men det är i vilket fall dags att skära ut delar till en ny Morback. det blir en i vitt depron. ska försöka göra den ännu lättare sikter på 120 gram.







Jag gjorde därför en beställning på Rcflight idag med lite smått och gott jag uppdaterar när jag fått dom grejerna!

Bilderna passade min vän Micke på att ta när jag klättrade i pall stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar