Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

onsdag 14 april 2010

Paket! Tjoho!!!!


Idag kom det ett nytt paket med en sån här!
Jag har länge varit sugen på flyg foto och film. Men det har ju varit antingen för dyrt eller för tungt, dom kamerorna jag har haft har varit för tunga och dom små lätta för dyra att köpa. så gissa om jag blev glad när jag hittade denna.
Den är till och med mindre än jag hade väntat mig! Och affären gick ruskigt smidigt fick kameran 2 dagar efter beställningen. Jag har testat den lite i dag och jag måste säga att bättre kamera för 265 kr hittar man nog inte inte en som bara väger 15 gram iaf. jag lägger ut filmer så fort jag kan förhoppningsvis innan helgen. Jag måste göra ett bra fäste för den. Jag vill ha den under planet lite riktat neråt.




4 kommentarer:

  1. Jag har länge funderat på en sån!

    SvaraRadera
  2. Det är bara att slå till den e grym!

    SvaraRadera
  3. Sweet, ska bli skoj att se hur det blir!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag lagt upp en film!

    SvaraRadera