Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

måndag 12 april 2010

Hela familjen på flygtur!



Idag tog jag med mig min fru och våran två månader gamla dotter ut på en liten flygtur med Blu-babyn. Och så hade vi med oss systemkameran med mitt nya objektiv som jag fick i födelsedagspresent ett Sigma 70-300 :) Så Lina min fru knäpte si så där 200 bilder och här är några av dom! :)






Som ni ser inte ett moln på himlen ganska mycket vind byar som skrämde mig lite i emellanåt men det gick bra och jag lyckades nog med min bästa landning någonsin gick in mellan en stolpe och ett träd och landade på cykelvägen stilla, lugnt och mjukt :)

3 kommentarer:

  1. Det låter som en supertrevlig och lyckad flygning. Jag försöker att engagera min familj i radioflygandet med. På sikt kommer det nog att ge möjlighet till mer flygande.

    SvaraRadera
  2. härliga bilder! Vååår!

    SvaraRadera
  3. Ja det gäller att lura med dom på nått sätt!

    Och ja vist är det vår iaf i småland :-)

    SvaraRadera