Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

tisdag 27 april 2010

Söndags flyg!


Var i Karlshamn i helgen och hjälpte min frus mormor och morfar ställa upp husvagnen helt plötsligt brummar det till och så kommer ett riktigt plan på låg höjd och som vanligt ligger kamran i kameraväskan så typiskt! men bestämd över att inte missa planet om det kom tillbaka hade jag kamera runt nacken hela dagen men inget plan kom! därimot fick jag syn på en fladder mus som härjade runt och nått flygande ville jag ju fota!


Och här jagar en fågel bort fladdermusen! lite roliga bilder blev det i alla fall! och även ett och annat linje flyg flög förbi!


Men den som väntar på något gott!


Flög inte lika lågt denna gång! Om någon vet vad det är för flyg får ni gärna skriva en komentar!

1 kommentar:

  1. http://www.blekingefk.org/flygplan/seile.php

    SvaraRadera