Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

måndag 5 mars 2012

Paket från Kina! :-D


Idag fick jag paket, jag hade beställt 10 st SMA kontakter till mina FPV antenner och för dom tio fick jag betala lika mycket som en på Kjell och company... :-D


Så nu ska det bli en Skew planar wheel antenn det är samma som Klöver antennen men med ett blad till. och så ska det bli en Helix antenn och en Crosshair antenn. Alla tre är till motagare och jag behöver ju bara två men jag vet att jag vill ha en Skew planar wheel antenn sen vet jag inte vilken av dom andra två jag vill använda!

Fortsättning följer...

2 kommentarer:

  1. Var beställde du ifrån?
    Martin

    SvaraRadera
  2. Köpte dom på ebay.

    http://viewitem.eim.ebay.se/5pcs-SMA-Male-Crimp-for-RG174-RG316-RG188-Connector--Free-Shipping/150763029032/item?transId=715479770005

    //Micke

    SvaraRadera