Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

måndag 12 mars 2012

Flygdag förberedelser! :-D


Både BETA 1400 och Funcuben är redo för en flygtur i morgon jag ska inviga åkern bredvid torpet! I Funcuben satt jag min Frsky telemetri mottagare med 8 kanaler och använder alla utom en! Och i Betan blev det frskys lilla 4 kanalare. Så nu får ni hålla tummarna att allt går bra i morgon! Och att det blir bra väder! :-)


Och nu är alla batterier laddade även radions och videokameran. Så om allt går som det ska blir det en filmsnutt att titta på med. Jag laddar även nyckelrings kameran och ser om jag kan få någon film ur den med, men den har dock krånglat lite på sistone så vi får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar