Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

onsdag 14 mars 2012

Funcub Premiären.

Klev upp tidigt i morse och gick förväntansfullt ut för att se hur vädret var och det var helt vindstilla. Då blev det bråttom man vet ju alldrig om det börjar blåsa igen. Och att få upp fru och barn plus min frus syster kan ju ta sin tid. Men tillslut var allt packat och klart och vi var på väg till torpet än en gång! Och väl där är det fortfarande vindstilla sånär som på någon liten bris! Och strålande sol :-D

Så till skillnad från mitt första försök med Funcuben var alla förutsättningar perfekta och här har ni resultatet nedklippt lite gran blev totalt 14 minuters flygning.


Jag tog även en tur med BETA 1400:an men den filmen kommer senare!

6 kommentarer:

  1. Nu börjar det likna något ;)

    Kul att se den efter reparationen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, jag är helnöjd väldigt roligt plan måste jag säga. :-D

      Radera
  2. Fan va långhårig du har blivit nu då.. :)

    Köpt ny minikamera än? lr har du fixat den gamla?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag sparar ;-) hopp ingen ny kamera än. Men håller på att fixa nytt batteri till den för jag tror det är det som strular...

      Radera
  3. Nästa gång blir det handstart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lätt ;-) jag måste bara fixa en ny propp först kändes lite klen med den jag har nu... :-D

      Radera