Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

måndag 14 mars 2011

Hur ska jag koppla...


EDIT: "Så här ska man inte koppla!!! Utan rätt koppling kommer i nästa inlägg"

Jag stod i trappan och väntade på brevbäraren när han kom som ett barn som väntar på Tomten. Men jag fick gå in tomhänt :-( inget paket idag heller men så är det väl med snigelpost ;-)

men under tiden har jag knåpat ihop ett kopplings schema för att kunna kolla med dom på svensktmodellflyg.se så att jag inte gör fel. vad tror ni förstår man hur jag menar? "2 pol till till" är alltså en 2 polig vippbrytare som jag ska ha för att byta mellan 35MHz och 2.4GHz.


Väldigt fin bild iaf :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar