Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

tisdag 22 mars 2011

HOBBY: Helios f3a

HOBBY: Helios f3a: "Nu har jag fixat materialet som behövs för att bygga vingarna! Fattas framkants list bara! har ju inte så mycket erfarenhet av att bygga i b..."

Detta projekt har blivit liggandes länge men sist när jag var på Techmoheda så hade han en likadan som också var kraschad. men där var vingarna hela och kroppen paj! Det var ren slump att jag såg den, jag frågade direkt om han kunde sälja den. Och jag fick köpa vrakdelarna vilket betyder att jag får ihop en komplett modell! Båda vingarna, landningsställ, motorkåpa, vingrör och cockpit!

fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar