Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

onsdag 3 mars 2010

Tradera!

Jag är ett så kallat tradera freak kollar dagligen om det finns nått roligt ute, speciellt i radiostyrt sektionen. Och rätt ofta petar jag in små bud på allt möjligt kul oftast blir jag överbjuden men i bland gör man riktiga klipp, tex, fick ett headlock gyro för 105 kr och senaste 10 par JST kontakter för 40 kr (ett par på den lokala hobby affären kostar 28 kr) offtast är det små summor men det är ruskigt tillfredsställande när man vinner en budgivning!


10 par JST kontakter, nu kan man ju undra vad man ska med 10 par till. men dom kommer nog till användning förr eller senare ;)

3 kommentarer:

  1. Oj, det var ett kap! Men inte visste jag att du shoppar så mycket på tradera... Vet Lina om det ;-). Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Ja det vet hon! :) jag shoppar inte så mycket jag lägger bara många låga bud så om jag vinner nån budgivning blir det ett klipp ;)

    SvaraRadera
  3. Här har du en till Tradera/ebay-rc-bud-junkie... ;)

    /jocke1963 på rc-forumen..

    SvaraRadera