Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

måndag 22 mars 2010

30 år!

Ja ha då var man 30 känns väldigt mycket precis som innan ända skillnaden är att jag har fått massa fina presenter! Av min underbara fru Lina fick jag en flygsimulator "PhoenixR/C" vilket var en riktigt trevlig överraskning! Hon tycker nämligen att jag lägger alldeles för mycket tid på min hobby redan och det blir ju inte mindre när man kan flyga innomhus regniga dagar! Jag har bara hunnit testa simulatorn lite gran men den verkar riktigt bra det största pluset är att jag kan använda min egna radio en graupner mx-16. Så nu kanske jag kan lära mig att programera den ;) Av min gode vän Micke fick jag en radioväska som passade perfekt han hade även med sig en ritning på en Mini malibu som han ritat av från delarna på sin!
Det blir nog nästa depron projekt :)

Jag fick även en helårs prenumeration av min fru Lina :) Övrigt så fick jag pengar och presentkort till ett nytt objektiv till systemkameran! Sammanfattat en himla bra födelse dag saknade bara min mor och far som inte kunde komma :( men jag får snart träffa dom med :)


Tack alla som kom och firade med mig och tack för alla presenter!

2 kommentarer:

  1. Var det dom enda du saknade :-(... ;-)

    SvaraRadera
  2. Klart jag saknade er med men jag viste ju att ni inte skulle komma.:)

    SvaraRadera