Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

söndag 28 mars 2010

Nya fynd!

Fynd nr 1 ett nytt nätaggregat till min laddare så jag slipper släpa med mig den stora klumpen jag hade innan på 100 kg :) ja ni ser ju skillnaden! ger inte lika många Amp men tillräckligt för min största li-po cell!

Och fynd nr två en hjälpande hand, jag har redan en men inte med förstoringsglas och det var billigare att köpa en helt ny än att köpa till ett förstoringsglas!


Och efter Biltema åkte vi till R/C butiken som hade utförsäljning, det fans typ inget som var billigt och det han hade REA på var jätte dyrt från början, så även med rean var det fortfarande inte internsant det ända jag hittade var två proppar (11,60 och 10,70) till min Kyosho GX-40 som ska sitta i mitt Helios f3a plan. Tången köpte jag åxå på Biltema. Jag hittade även ett par nya mät sladdar till min multimeter. nu ska jag flyga lite simulator innan Wilda och Lina vaknar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar