Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

söndag 26 februari 2012

Nu är man inte bara bloggare längre!

Nu i dagarna kom årets första nr av Modellflyg nytt. Jag som inte är medlem i någon flygklubb än brukar köpa lösnummer av den. Men detta nummer var jag tvungen att se till att jag fick. Varför det kan man ju undra?


Jo för att några dagar efter succéeventet i tippshallen fick jag ett privat meddelande på Rcflyg.se Och det var från Henrik Torphammar. Han skulle skriva en artikel om eventet och hade sett mina bilder i bloggen och undrade om jag ville dela med mig av några.


Och det ville jag så klart han var framför allt ute efter bilder på dom yngre förmågorna så jag skickade några av dom jag tyckte var bäst så fick han välja fritt. Och som tack för bilderna skulle han be dom på tidningen att skriva mitt namn och min bloggadress: ;-)



Så numera är jag inte bara bloggare utan även pressfotograf! :-D


8 kommentarer:

  1. Kallar du dig kock också efter att ha värmt en burk ravioli?

    SvaraRadera
    Svar
    1. japp det e klart. Ravioli ska värmas med största försiktighet inte alla som klarar det heller. :-P Men självklar kommer jag inte att kalla mig för fotograf bara för detta men jag tyckte det va kul att mina bilder kom med.

      Radera
    2. Anonym: Gud vilken löjlig kommentar! Har man inget snällt att säga behöver man inte säga nåt alls.

      Radera
  2. nån som är avis :=) mkt snyggt micke

    SvaraRadera
  3. Så fort din hand är okej så måste du komma ut och flyga i Hovmantorp.
    Tiderna hittar du i min blogg. Vi flyger nu på fredag!!! Kom om du kan.

    SvaraRadera
  4. Jag har tyvärr inget inomhus flyg som flyger :-P men jag kanske kommer och tittar. Och passar på att fota lite.

    SvaraRadera