Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

måndag 4 april 2011

Ute premiär i år!



Gick ut en sväng på förmiddagen och flög en sväng med min Minimalibu. Det va lite för blåsigt för att det skulle vara riktigt bra! Men solen lös skönt. Jag flög upp fyra batteri pack och ag passade på att filma lite med min minikamera jag höll den med munnen :-D Det var ganska svårt att sikta men jag klippte bort dom partier jag missade planet! ;-P

3 kommentarer:

  1. Den där flyger ju så pass långsamt att tom jag skulle kunna hinna med känns det som! =)

    SvaraRadera
  2. Ja du skulle nog hinna med den ;-) Men den blir inte så mycket lättare att flyga för att den går att flyga långsamt! man får liksom balansera modellen mot vinden! Men det är en skön känsla att flyga så sakta det går innan den tappar bärigheten...

    SvaraRadera
  3. Har ni varmt o skönt nu eller........Härligt att komma ut ur garderoben. Det har varit en lång vinter även för er. Kramiz.

    SvaraRadera