Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

fredag 15 april 2011

Födelsedags presenter i efter skott :-D




Jag och min fru bestämde oss för att åka upp till Hedemora förra veckan där jag har mitt ursprung. Sagt och gjort så packade vi väskorna och körde 55 mil och våldgästade min syster dom såg inte lite förvånade ut när vi stod på deras trapp kl halv nio på kvällen!

Dom sa att dom knappt vågade öppna dörren det är inte så ofta dom får besök så sent på kvällen!
dagen efter överaskade vi mamma på hennes jobb ;-) tror hon blev lite chockad.

Men i vilket fall så bestämde sig min syster för att fira min födelsedag i efter skott :-D
så hon vispade ihop en tårta som ni kan se här på rekord tid!

Och inte nog med det jag fick presenter av både min Mamma och Pappa och min syster med familj och inte vilka presenter som helst syran hade nämligen läst detta inlägg jag gjorde i bloggen för ett tag sedan! så jag fick massa strumpor ;-) Men även presentkort hos Airmedia som har så mycket saker jag vill ha. ;-)

Så jag har beställt saker för det ena presentkortet och dom har redan kommit men det tar vi mer om i morgon :-)


Varför det står Glad påsk kan ni som inte vet läsa om här!

1 kommentar:

  1. Jättekul att ni kom upp! Vi blev verkligen överraskade! Glad att du gillade alla presenter!
    Kram Syrran
    P.S Tack för alla länkar ;-)

    SvaraRadera