Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

onsdag 3 augusti 2011

Gummibåt!


En del av er kommer kanske ihåg min film när jag premiärade min Blubaby på vattnet. Den gången slutade det nästan med en drunknings olycka ;-) Jag hade ju inte tänkt att planet skulle fastna mitt ute på sjön. Och jag hade absolut inte en tanke på hur jag skulle få planet i land om det hände. Så för att slippa simma i iskalt vatten igen har jag skaffat en gummibåt!

Och till er som inte har sett filmen så lägger jag in den igen!

2 kommentarer:

  1. Riktigt fint, ser as nice ut. Har du några foton från doppet =)

    SvaraRadera
  2. Nä men kolla cirka två minuter in i filmen så ser du ;-)

    SvaraRadera