Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

tisdag 7 juni 2011

Ursäkta min frånvaro!

Har blivit lite dåligt med uppdateringar på sistone, det beror på att jag inte hunnit med hobbyn så mycket. Det började för ett par veckor sedan med att min opererade fot som efter 6 månader med infektion hade läkt började göra ont och blev svullen. Så jag var på akuten 3 gånger samma vecka men inte fören foten blev så svullen att huden sprack tog dom mig på allvar. Men nu är det bestämt att jag ska göra om hela operationen och kommer få gå på kryckor och ha gips i 14 veckor till :-(

För övrigt så har jag gjort lite mera antenner till FPV ska bara löda dit kontakterna sen kan jag testa dom. Jag har även varit på besök hos HAB och fick prova ett par videoglasögon super häftigt men priset är alldeles för dyrt just nu. Men jag slog till på en kamera rigg med pan och tillt till FPV kameran. Jag har även hittat en kille som verkar sugen på ett byte, min fält låda mot en 7" lcd skärm ;-) får se hur det går.

Jag ska försöka hallå lite mer fart i bloggen framöver jag närmar mig ju 10000 träffar :-D

Ha det bra så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar