Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

lördag 7 juli 2012

Ebay beställningar! :-D

Jag gjorde några beställningar på Ebay här om dagen SPÄNNANDE!!! :-D Jag beställde en propeller balanserare vilket jag har velat haft en längre tid, det är ingen dyr sak men det har bara inte blivit av!


En sån här.


Sen beställde jag även Frsky LCD till radion för att kunna se telemitridatan på radion som jag har hackat med frskys hack modul. Också något jag har velat haft sen jag bygde om radion.


Så här ser den ut med bakgrundsbelysning och allt.


Och till sist en Guardian från Eagle Tree som är en expantion till mitt OSD system som hjälper till att stabilisera planet när man flyger FPV. Läs mer om den i länken nedan!

http://www.eagletreesystems.com/OSD/Guardian.htm  

Och apropå att bygga om radion tycker jag ni ska kolla in detta och detta!

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar