Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

onsdag 15 september 2010

Ligger lågt!

Det har inte hänt mycket på hobby fronten på ett tag nu! Det beror på att det har varit kasst väder och så har jag varit sjuk och så har vi haft dop för min dotter Wilda! Och apropå dop så var det min syster som gjorde tårtorna och dom va så himla fina att jag måste lägga in en bild på den ena av dom!

Vill ni se mer av Hennes fina tårtor eller om ni är intresserade av tårtbakning måste ni besöka hennes blogg:



Mina närmaste planer på R/C fronten är fortfarande att provflyga Blu-babyn med nya kamerafästet. Men jag måste löda om mitt nya sändar acc först. Och så har jag hittat en rolig ritning på en MIG 29 i 6 mm Depron ett lite större än mitt förra MIG 29. ritningen hittade jag här! Och apropå MIG 29 så ska man inte flyga sånna inne! Här kan ni se varför ;-)

Det har inte blivit så mycket lyffarslöjd heller på sistone men det ligger lite nytt material under den fliken!

1 kommentar: