Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

söndag 19 september 2010

En till bil!


Blev ett impuls köp igår av en gammal ford fiesta från 82. har velat haft en ända sen jag sålde min förra. Denna hittade jag i Malmö för 1000 kr. den är i riktigt fint skick!

Som ni ser är den rostig för han som hade den innan mig skulle tysk stuka den och då ska dom vara lite rostiga men han tröttnade efter att ha slipat nästan hela bilen sen har den stått tre månader utom hus. så det är nästan bara ytrost så det blir inga problem att få ordning på den!
Inredningen är kanon fin nästan som ny! Så planen är nu att fixa till den innom två år och sedan ställa på den när den blivit veteranbil!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar