Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

måndag 14 juni 2010

Mitt gamla och mitt nya sändar acc. Satt i det nya i radion och det glappade lika mycket nu som med det gamla. och jag som trodde att min lödning var dålig. Men det visade sig vara kontakten i radion.

Här har jag skruvat loss kontakten från själva radion. och dragit av kontakten från stiften.

Sen markerade jag pluss och minus tydligt så det inte blir fel! Det fick bli en JST kontakt för det hade jag massor av.

Men när allt var klart och jag skulle ladda batteriet så tog det inte i mot laddningen så det är något fel på det, man jag ska få ett nytt som tur va! :-)

Och av någon anledning kan jag inte få bort understräcken i detta inlägg iriterande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar