Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

lördag 1 maj 2010

Dizzy Chick X-twin bygge!

Skrev ut ritningen på jobbet i går och har klippt för att skära ut delarna. det fick bli grönt och lite grått depron det blev nog lite fel när jag skrev ut för den käns lite väl liten!
Här har vi ving halvorna det blir det minsta depron bygget jag har gjort!

Sen skar jag ut hål för elektroniken

Här har jag fått dit roderna! För att få rätt vinkel fans det små kilar på ritningen man skar ut! väldigt enkelt.

Klart, det var ett väldigt lätt byggt plan hoppas det flyger fint med. Det tog inte ens en timme. Ska testa det så fort jag får chansen. får se om det finns nån stackare jag kan tvinga att filma! i sånna fall läger jag up filmen så snabbt som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar