Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

onsdag 25 april 2012

Funcub reparation! "Igen" :-P

Ja som ni kanske kommer ihåg kraschade jag min funcub sist jag flög (igen) Men jag har haft väldigt ont om tid att laga den, men idag fick jag några minuter över så nu har jag börjat iaf!

Jag bestämde mig för att kapa nosen och limma in en torpedvägg så jag tog en laser och märkte upp en rak linje. Sen tog jag en brytbladskniv och kapade nosen rakt av :-/ det är lite krångligt att beskriva så här kommer en film snutt på reparationen. Filmen är gjord med Lapse it en app som gör timelaps :-D


Jag lägger in lite bilder på det hela lite senare för det kan vara lite svårt att förstå hur jag gjorde!

Fortsättning följer...

1 kommentar: