Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

måndag 23 januari 2012

Blubabyn The end


Nu har det varit avslutnings sermoni för min blubaby den har varit med nästan från starten av min R/C karriär det va det andra planet jag byggde :-D Men det hade blivit väldigt slitet på sistone men så länge det flyger känns det ju inte rätt att riva det!

Så jag bestämde mig för att flyga det en sista gång och försäkra mig om att det skulle bli jobbigare att laga än att bygga ett nytt! Så platsen jag valde var den mest olämpliga för ett sjöflyg. En lokal vid mitt jobb som inte används just nu och som dessutom har en väldigt stor vattenpöl att starta ifrån!



Det blev ganska mycket mer film som jag tänkt redigera men tyvärr så ville inte min dator ta imot filerna från min telefon så i väntan på lösningen på det får ni nöjja er med desa tre klippen!

2 kommentarer: