Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

onsdag 16 november 2011

Markstations förbättringar...

Här kommer lite bilder på markstations förbättringarna jag har fixat. Förutom att korta ner RCA kablarna har jag gjort en ny ström kabel som grenar ut i tre uppe på antenn trackern så jag slipper ha tre stycken hängande. Det som måste ha ström är ju två video mottagare och Eagle eyes enheten.
Så här ser sladden ut!


Den lilla dosan sitter med kardborreband utifall sladdarna skulle fastna någonstans så den kan släppa istället för att det blir tvärstopp för det mår nog inte servona bra av!


Jag börjar bli nöjd det är fortfarande svårt att få sladdarna att inte fastna någon stans men det har jag kommit på en lösning på men det får ni se senare...


Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar