Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

tisdag 28 december 2010

Paket öppning!


Tjoho äntligen kom det paket! Jag har bara öppnat och känt lite på grejerna, det låg väl packat dock hade sakerna lossnat och låg å skramlade i kartongen men allt va helt!
Ritning eller beskrivningen som var med var helt obefintlig fans inga bygg beskrivningar förutom att man skulle använda CA-lim. Tyngdpunkten får man gissa sig till :-( jag ska maila firman i fråga och se om dom glömt skicka med nått papper!

jag har tänkt att använda min lilla 9 grams motor och två stycken 4 grams servon jag har allt som behövs förutom proppelern. Jag uppdaterar mer under byggets gång!






Men vist va det finare med ett rött plan ;-) Det tyckte min dotter åxå ;-)

I morgon blir det dock depron bygge måste få ihop ett plan till inomhusflygningen i Växjö tipps hall så jag packar bygg väskan och sticker till Micke i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar