Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

tisdag 6 juli 2010

Bil byte! :-) och R.I.P Morback :-(

Jag har inte hunnit skriva något på ett tag nu, har inte hunnit ägna mig åt rc prylarna dom senaste veckorna så har inte haft så mycket att skriva om. Men jag har gjort mycket annat. Jag och min fru har bestämt oss för att byta bil och vi har hittat en som vi ska hämta på torsdag! Och man kan säga att vi byter upp oss lite iaf i storlek det blir en Cheverolet Trans Sport V6.

Oj vilka stora plan jag kan få in i denna bil ;-)

Men denna bil bör man inte köra i onödan för den är ju inte bränslesnål direkt. Så för att spara på miljön skaffar jag en moped att pendla till jobbet med! Ska och titta på en ikväll.

Och så till det senaste innom RC hobbyn för mig är att Morbacken har flygit för sista gången. Det var dock ingen krasch som gjorde det utan alla små lagningar har gjort att den flög ganska dåligt och för att jag ska bli tvungen att bygga en ny så rev jag den här om dagen! annars hade jag forstatt att flyga med den hur länge som helst. Och jag kände att det är dax för en ny!

R.I.P Morback

2 kommentarer:

  1. Trodde ni satsade på stor familj :)

    SvaraRadera
  2. hehe ja det blir vi ju tvugna till nu :-)

    SvaraRadera